dostttttttttttttttttt

 

دلم یک شب تنهایی می خواد

بایه عالمه تو و گوشه کنارهای آغوشت!!!

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
 

لحظه ی قشنگیه :

وقتی که اعصابت خورده

ولی عشقت میاد دستت رو آروم می گیره

...
و فشارش می ده، میبوسه….

و تو اینقدر آروم می شی

که اگه صد سال بقیه می نشستند

و باهات حرف می زدن آرامش نمی گرفتی!!



باید یکی رو تو زندگیمون داشته باشیم

که فاصله ی "دلم برات تنگ شده "
و
"
دارم میام دنبالت"

بيشتر از چند ساعت نباشه..


ن
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
:

A$KIM SENI COK COK SEVIYORUM...


  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
:

عشق یعنی :

به سادگی دست کسی را میگیری و به سختی..

هرگز رهایش نمی کنی!


 
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
 

 

بودنت را دوست دارم..

وقتی پنجه در کمرم حلقه مے کنی
و به آغوشت سفت مرا مے فشارے
و وادارم مے کنے

که به هیچ کس فکر نکنم
جـــــــز تــــــو!

 


 
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 

زیبا ترین اتفاق صبح اون موقعس که...
چشم باز کنی...
بین تاریکی و روشنایی...
حضور یارت رو حس کنی
آهسته دستش رو لمس کنی...
نفس بکشی...
و با خودت بگی من عاشق این بوی تنتم .....!!!

 


 
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 

امروز باهمه دنیا قهرم...

اماتو صدایم کن..برمیگردم

سادگی کودکانه ام را میبینی...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 16 دی 1398برچسب:2,, |