love

love

 
 

تو بمان با من...

هوا خيس اشك هاي دل ابرهاي سپید بود

بغض خيس و ترك خورده ام به رنگ شب بوها شده بود

گفتم :تو بمان با من...

چه سرد و بي تفاوت گفتي: من مسافرم

گفتم:نگذار براي امدنت تا ابد دعا كنم

گفتي:فكر كن رهگذر بوده ام...


  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 


صداي هستي...

كشاكش زمانه سرتاسر از بودن و هستي تو مي گويد

من در اين روزگار شرمسارتر از ديروز

به دنبال تو كوچه هاي اميد را پشت سر مي گذارم

تورا مي جويم ...

كه تويي معناي بودن...

صداي هستي...

همهمه ي دل سپردن...

و راز بزرگ عاشقي تورا مي جويم و مي خوانم...

 

 


  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 


میزان عشق و محبت متولدین ماه های سال

 

فروردین:به هنگام عشق گویی در دنیای شولیه ها و پرنسس ها سر میکند

اردیبهشت:عاشقی بی قرار است و کمرو ولی پر شهامت

خرداد:بهترین عاشق دنیاست و گفتارها و دل او پر ز رویاهای عاشقانه است

تیر:دلی نازک و پر ز محبت دارد و از دل سوختن می هراسد

مرداد:عاشق پیشه است و بی عشق زندگی نمیکند

شهریور:عشق او شعله ای کوچک ولی جاودان است و در پی عشق حقیق است

مهر:در امور عشقی ورزیده است و زندگی اش پر ز ماجراهای عاشقانه است

 ابان:هیجان عشق برای او زیبا و پر جاذبه است و در عشق صادق است

اذر:خوش بین است و راستگو.شاید نگاهی شاعرانه به عشق داشته باشد

دی:شاید در ظاهر بی احساس باشد ولی قلبی گرم و پر ز عشق دارد

بهمن:عشق خود را دیر ابراز میکند و عاشق ازادی است.اولین عشق او قلبش را به تپش در میاورد و

هرگز فراموش نخواهد شد

اسفند:در عشق بی نظیر است.جذاب و پر نشاط است.احساساتی و رویایی است


  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 


مردی ایستاده...

دستم را بگیری و زیر گوشم زمزمه کنی

که پشتِ خواب های نا آرامِ تو

چیزی بیش از نگرانی‌هایِ زنانه نیست

دستت را بگیرم و زیر گوشت زمزمه کنم

که پشتِ نگرانی‌هایِ زنانه ی من

مردی ایستاده

که دیوانه وار دوستش دارم

 


  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 


بعضی وقتا ...

بعضی وقتا مجبوری تو فضای بغضت بخندی.
دلت بگیره ولی دلگیری نکنی.
شاکی بشی ولی شکایت نکنی .
گریه کنی اما نذاری اشکات پیدا شن...
خیلی چیزارو ببینی ولی ندیدش بگیری
خیلی حرفارو بشنوی ولی نشنیده بگیری!
خیلی هادلتو بشکنن و تو فقط سکوت کنی...

 


  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 


چقدر خوبه...

يكي باشه...

يكي باشه كه بغلت كنه

سرتو بذاري روي سينش

ارومت كنه...

حرم نفساش تنتو داغ كنه

عطر دستاش موهاتو نوازش كنه

چقدر خوبه...

چقدر خوبه كه در  گوشت بگه

غصه نخوري ها...

به فردايي كه دوسش نداري فكر نكن

به امروزي كه منو داري فكر كن...


  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 



و اما...

و اما...

دل كوچكم هرگز پشيمان نيست

از زيستن در همسايگي"قلب"مهربانت...


  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 


love

دلم برای کسی تنگ است

 كه با زیبایی کلا مش مرا در عشقش

غرق می کند…

 


  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 


يك نفر...

 يك نفر...

يك جايي...

تموم روياهاش لبخند توست

و زماني كه به تو فكر ميكنه

احساس ميكنه زندگي واقعا با ارزشه

 پس هروقت احساس تنهايي كردي

اين حقيقت رو به خاطر داشته باش

يك نفر...

يك جايي...

داره به تو فكر ميكنه...


  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
edison:دوست دارم

 


تنها براي تو...

تنها براي چشمان تو مينويسم

كه نگاهت تكراري از اسمان است

تو هماني هستي كه بهار را برايم

به ارمغان اوردي...

و من هماني هستم كه به عشقت

وفادار مانده ام و ميمانم

و روزهاي بي تو را در دفتر دلم شمارش ميكنم...

 

 

 

 

 

\

 


نفسم

سلام


 
 

دلم میخواد صدات کنم

تو آسمون عشق من پر بزنی نگات کنم

دلم میخواد جونو تنو فدای خنده هات کنم

من بشینم رو به روتو سیر ببینم نگات کنم

دلم میخواد از عشق تو سبد سبد گل بچینم

از از اون نگاهه خوشگلت بد جوری من جون میگیرم

عشقه منی دوست دارم برای چشمات میمیرم

13197012041[1].jpg

 


عشق یعنی مستی و دیوانگی

عشق یعنی با جهان بیگانگی

عشق یعنی شب نخفتن تا سحر

عشق یعنی سجده ها با چشم تر

عشق یعنی سر به دار آویختن

عشق یعنی اشک حسرت ریختن

عشق یعنی در جهان رسوا شدن

عشق یعنی مست و بی پروا شدن

عشق یعنی سوختن یا ساختن

عشق یعنی زندگی را باختن

عشق یعنی انتظار و انتظار

عشق یعنی هرچه بینی عکس یار

عشق یعنی دیده بر در دوختن

عشق یعنی در فراقش سوختن

عشق یعنی لحظه های التهاب

عشق یعنی لحظه های ناب ناب

عشق یعنی سوز نی ، آه شبان

 


 

 

 عشق                                      بيداد    من

باختن                يعني                    لحظه                 عشق

جان                          سرزمين             يعني                        يعني

زندگي                                 پاک من عشق                               ليلي و

قمار                                                                                    مجنون

در                                عشق يعني تنهایی...         شدن

ساختن                                                                               عشق

دل                                                                                   يعني

كلبه                                                                        وامق و

يعني                                                                   عذرا

عشق                                                           شدن

  من                                                عشق

 فرداي                                يعني

  كودك                        مسجد

  يعني             الاقصي

عشق  من

 


 


من میروم...

یاد دارم هر زمان که با دوریت یارای پیکارم نبود

               چشمها می بستم

         در خیالم با دو بال خویشتن

             سوی تو پر میزدم

         اوج پرواز خیالم بی افق بود

مرزهای بسته ی هفت آسمان را می گشود

                                          کاش می دانستی

           چشم من از باز بودن خسته است

کاش می دانستی

                   من به چشم بسته از آن آسمانها میگذشتم

تا بدان جا رسیدم

   کز خودم چیزی نبود

          هرچه هم بود از تو بود

در من این حال غریب لحظه لحظه اوج و شدت میگرفت

             روز ها و هفته ها و ماه ها

راستی انگار

                 وقت و لحظه معنی خود را نداشت

                               در من امید نگاه عاشقانه اوج میافت

               آه اما در خیال خام خود بودم...

                    و نمیدانستم

        دست تقدیر برایم چه نوشت!

 قبل از آن که صید صیاد شوم او صید شد

                                       و از آن روز دگر

غصه آن عشق نافرجام در من مانده است

و از آن لحظه فقط

                        اشکها یار وفادار منند

       درک من از عشق این شد

که اگر

خاطرت با رفتنم آسوده است من میروم....

 


خدایا هوس نه!

محتاج آغوش واقعی ام..........

 


باید خریدارم شوی تا من خریدارت شوم

و از جان و دل یارم شوی تا عاشق زارت شوم

من نیستم چون دیگران بازیچه ی بازیگران

اول به دام آرم تو را وانگه گرفتارت شوم

 


لمس کن کلماتی را


که برایت می نویسم


تا بخوانی و بفهمی چقدر جایت خالیست…


تا بدانی نبودنت آزارم می دهد…


لمس کن نوشته هایی را


که لمس ناشدنیست و عریان…


که از قلبم بر قلم و کاغذ می چکد


لمس کن گونه هایم را


که خیس اشک است و پر شیار…


لمس کن لحظه هایم را…


تویی که می دانی من چگونه


عاشقت هستم٬


لمس کن این با تو نبودن ها را


لمس کن…


همیشه عاشقت میمانم


دوستت دارم ای بهترین بهانه ام

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

 


خسته شدم می خواهم در آغوش گرمت آرام گیرم.

خسته شدم بس که از سرما لرزیدم...


بس که این کوره راه ترس آور زندگی را هراسان پیمودم

زخم پاهایم به من میخندد...


خسته شدم بس که تنها دویدم...


اشک گونه هایم را پاک کن و بر پیشانیم بوسه بزن...
&



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 8 دی 1398برچسب:ali, |